Cykelturen

Idag fixade min kära sambo i ordning min cykel. Min egna riktigt bra cykel som inte har rullat på 1,5 år. Min cykel jag haft i ~16 år.

När den var fixad cyklade jag från ängebäck till Karlstad. Vilket var 12 km. Det blåste, det var jobbigare än jag trodde och självklart låser mitt knä sig på något sätt och jag höll på att inte kunna cykla hela vägen hem. Men gå och springa går bra. Konstiga knä.

Annars har jag fullt upp. Jobbar på The phone house, nJoy och med företaget. Snart börjar vi vårt första jobb!!
I juni får vi även besök av amerikanare, riktiga sådana. Derek och Leah. Ska bli så roligt och då är alla välkomna och hälsa på. Sista augusti åker vi även till USA (som vanligt). Längtar dit, mina framtida träningsskor väntar på att bli köpta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0