Antwerpen, Bryssel, Maja och TinTin

Vi har vandrat på Antwerpens gator och jag är frälst och kär i denna stad. Hur bra shopping som helst! (om man har pengar) vilket jag inte hade men jag ska spara och spendera mycket pengar där. Forever 21 på nära håll så att säga.

Har sedan cyklat, med stop för öl, vilket är himla tacksamt eftersom Belgien är väldigt platt. Så över en mil cyklade vi.

Har även besökt Bryssel vilket är en fin stad men en stad en bara behöver besöka en gång. Såg de fina torget och pojken som pissar. Åt även i Bryssel på en brasiliansk resturang med massor av kött! Himla gott.

Idag chillar vi och har ätit belgisk hamburgare och ska äta musslor med pommes sen. Alltså det är en vanlig sak att äta här. Har pommes och majonäs till de mesta.


Jag och Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0