vi tar pausen

Pausen tagen, jag väljer att blogga. Innehållsanalyserna gick bättre idag men jävlar vad timmarna ska gå fort då.

Hittade en död geting på skrivbordet också.. vart kom den ifrån? har Alma dödat?

Har svårt att bestämma om jag ska träna idag eller ej. Har träningsvärk än.. kanske ska köra lite core eller bara gå? vi får se.

Kom också på att jag ska springa 5 km om mindre än 1 vecka. Uh "springa", jag och Sanna längtar efter picknicken och vin/öl endast! Den 16 maj ska jag även till tandläkaren och spendera pengar, det är dock inte det värsta.. Jag ska dra en tand. Jag gillar tandläkaren, alltid gjort, men jag är riktigt skakis av att dra en tand.

Fryser. Kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0