-

Har tränat på SATS idag med Jennifer. sjukt roligt och fräscht.. tror jag de när de är nytt men de var riktigt kul och roligt. Har även insett och fått order om att inte överbelasta och anstränga mina muskler vid skuldrorna.. måste fortfarande träna dom men insett att när jag känner av dem så slutar jag och stretchar ut muskeln istället. Värst är faktikst armhävningar, anstränger musklerna sjukt mycket då.. konstigt och tråkigt. Men de ska bli bra! jag vill inte vara eller bli någon fjantig sjukskriven jävel för mina jävla axlar, skuldror o nacke! De ska bli bra! ug.

Ska jag bjuda på någon mer fräsig låt kanske. jag har grym musiksmak.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Fick två kommentarer, men det är ju bara roligt med kommentarer ;)

nä men mitt nr jag har nu står i min pappas namn och det var jävla krångligt att få det att stå i mitt namn, så orkade inte masa med så kör på nytt helt enkelt :)

2011-05-20 @ 09:36:47
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0