-

Ännu en dag trallar snart förbi som alla andra. Jag ska hem i helgen, så är det med de. Ska träffa Malena som jag inte träffat sen i jul. Vi har nu lyckats träffa rätt och besöker Fagersanna samma helg. Mye trevli. bäst.

Idag ska jag träna för första gången på SATS. Jennifer drar med mig och jag hade då önskemål om att träna på SATS ute på Färjestad, nybyggt och ser as fränt ut från utsidan iaf. Wihoo spännande och taggad. De måste ha Celsius annars dör jag (nästan). Jag gillar mitt mesiga nJoy och kommer troligen älska SATS, men så länge jag jobbar på nJoy så är de mitt älsklings gym. kanske en dag i framtiden tränar jag också på SATS.
Vi ska basta efter.


But tonight I’m FUCKING you
Oh you know
That tonight I’m FUCKING you
Oh you know
That tonight I’m FUCKING you

 

Så ska refrängen gå. Lite mesig med löövin'

men tydligen så ska det censureras för att barn inte ska lära sig fula ord. Ha

 

Enrique är fortfarande het! Mmm.. frukost med honom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0