Pluggande del 1

Idag är jag hemma och pluggar, kan säga att jag har endel pli på mig själv när de gäller att plugga hemma. Det som känns nästan bäst att inte sitta på universitetet är att Molly slipper vara själv dom där långa timmarna, sedan att jag faktikst inte sitter där med mina goa vänner och tjötar och flammsar. Jag gör dock nästan samma sak som jag skulle gjort på universitetet fast jag har ingen att tjöta och flammsa med, vilket är tråkigt men saker blir gjort. Men Facebook och Twitter är uppe som sig bör.

Önskar jag hade kunnat ta en bild på hur Molly, Alma och jag hänger i köket tillsammans. Alma sover på bordet, bakom datorn och värmer mitt teoripaper och Molly ligger under bordet och värmer mina fötter.

Tycker det nästan är himla mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0