milen avklarad

orkar inte visa mitt kort som blev en bild på en förpackning. Stolt! Jag har dock en massa att berätta men de får komma lite då och då.
Tänkte iaf berätta att idag har jag gått över en mil. Skulle gå en längre promenad med Molly idag, beslutade dock att vi skulle gå hela Norrstrand och Sundsta runt och se hur långt det egentligen är. (har en cool grej i telefonen som går på satelit och mäter hur långt en går) Det var iaf 6.58 km. Lagom trött efter de men en timmes vila blev de tills Angelica och Sanna kom, vi skulle springa men min och Sannas grej är väl inte springa hela tiden så vi körde intervall nästan hela samma runda. angelica fick skoskav så de blev litte kortare men det blev lätt över milen iaf. Hurtig och jag har ont överallt snudd på med träningsvärken från igår.

Imorgon kör vi box!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0