Coca Cola och p-tillstånd

Jag har under många år samlat på coca cola grejer. Bara för jag gjort det har jag inte druckit mer av det, allt har sen den gången jag började i 10-13 års åldern handlat troligen om designen. Men icke att förglömma, det är bland det godaste man kan dricka. Uhh de är så gott och godast är det om man bara dricker de utan något att äta till.
Vill himla gärna flytta så jag kan få upp min samling. Jag gillar den, länge sedan den fick någon tillökning.

Sedan tror folk att bara för man har ett parkeringstillstånd till nJoy kan man ställa sig vart en vill. På vägar och allt. Men står man på vägen får man 400 kr i böter oavsätt. En väg är inte en parkering. HAHHAHAHAH tom jag förstår detta.



En sådan här pussel-klocka har jag i min samling. Snygg va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0