- w

Idag jobbar jag. Hade för första gången huvudvärk orsakad av sprit. Riktigt jävla huvudvärk! jag brukar annars bara va seg, må illa och jävligt dåligt. Men så illa var de inte gick över och nu mår jag toppen koppen. Lite koll har jag. Igår var himla trevlig. Sen var vi på månen och Jonas dansade och vi trodde han tappat bort sin lapp till jackan men icke då han var bara borta och orka inte leta. uhhööhhh vi hitta den och kom hem. Sen hade vi en liten picknick i sängen med lite flötigt nattmat och här kommer skrällen, det var inte mcDonalds. Statiol har fet mat också...

Woho vad ja e gla.


fint i brunt men de blir liksom inge liv i de och blont gör att de ser lite fylligare ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0