Rallysweden 2011

Rallyt är slut för i år och jag har enligt mig sett för lite rally. Men det har verkligen varit en toppen helg med fint väder.
Torsdagen var vi på travbanan, såg inte så himla mycket. betala 150kr för att se på en stor skräm va ingen höjdare. Men en träffa massa trevliga människor från Norge och Finland.
Fredag begav vi oss till Colins Crest för att se bilarna hoppa. Vi fick åka med buss med NWt. Fick baugetter (i mängder) matkuponger och himla bra platser. Tills nån ej svensk kom och ställde sig ganska gött i vägen för mig. Sen kom vi hem och sov till dagen därpå. Helt otroligt hur trött man blir av att hänga i skogen.
Lördag var meningen vi skulle ut på isen och pimpla samtidigt som rvi titta på rally. Men vi skippa åka långt och hamna i Karlstad och pimpla. Hur trevligt som helst! Gjorde brasa, grilla och Molly var med och var jätte duktig. trött blev hon också av att hoppa omkring i snön i flera timmar. Stackars tassarna var mest is i slutet.
Spanade dock på rallybilarna när de paserade här nere på gatan. Tycker nästan de är mer spännande.

Bilder tänkte jag lägga ut imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0