-

Det gick bra på löjliga opponeringen. För bra jag vile bli dödad och sågad och att det inte var möjligt. Bara jobba på och bli klar med skiten.

När jag gick med Molly förut cyklade en härlig tant förbi där inte allt stod rätt till. Hon börja gapa på cykeln att "ungjävlar ska inte ha hundar" "de pissar ner och ser förjävligt ut" "flytta ut på landet" osv. Hon var riktigt ful i munnen. Brutalt. Men jag kan se i denna ålder lite lite positivt att hon kalla mig ungjävel. Sen skratta jag mest och förstod att inte alla hästar var hemma.

Mat kanske? Plugga? Har troligen hela våren ledig eftersom jag inte kommer klara detta. (innerst inne tror jag att jag klarar det med ev komplitering dvs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0