Blondinbella, Zumba och FBK

Denna torsdag kunde varit som alla andra torsdagar men icke. Här har hänt mycket men utan stress.
Först lura Jessica med mig och lyssna på Isabella Löwengrig (blondinbella) på KAU, vilket var helt okej, inte de bästa men okej. Känner jag kunde spenderat de timmarna på vettigare saker som c-uppsats.

Sedan var de plugg hela eftermiddagen tills jag trodde jag skulle på Core, det var öppet hus på nJoy- Vilket betydde att Jag fick prova på Zumba för första gången. Det var kul men svårt, salza dans och sånt är inte riktigt min grej. lite styrka på de sen så var kvällen gjord, tyckte jag.

Icke! FBK tog guld och jag tog mig ner till torget vilket jag ville för 2 år sen också men aldrig blev av.  Vilket var ocksp helt värt de. Blev 2 öl och sen hem, just nu väntar jag på Big brother reprisen. Ska dock upp tidigt imorgon men jag kan lägga mig tidigt imorgon. För min mamma kommer och ska sova här! Woho

jag saknar ändå att ha brunt hår.
Bli inte förvånade att jag snart har det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0