-

Denna helg är snart över och det har varit en bra helg. Mamma har varit här och vi har ätit gott och jag fick mig ett par nya löparskor, jätte fina tycker jag. Fick även löparstrumpor till dem, mamma är snäll men jag betalade iaf 400kr på dem, eller jag köpte ett par gåskor till mamma för 400.

Jonas hade även premiär i att tävla med cross, och även barmarks premiär för iår. Han har träningsvärk så han knappt kan röra sig idag. Han är dock himla otränad också, kondition mässigt, så de får han träna på om han ska orka kör 45 min i sträck om några veckor.

Sen var vi hos Andreas, och skulle ut på stan, vilket jag egentligen inte alls ville, var kul en stund och Jonas som vanligt tröttnar efter 30 min och kör Molly-kortet som alla andra gånger: "Jag vill hem och gå med Molly", "vi MÅSTE hem till Molly" och liknande.

Nu jobbar jag och imorgon ska jag på intervju. Jag är nervös. Himla mycket faktikst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0