Nytt kök

Allt är som glömt och förlåtet vad som hände när vi var borta. Nu ska polackerna fixa nytt kök! Ny luckor, ny diskbänk. Jag vet inte om ni kan förstå vilken lycka detta är! Nu vänder allt, om köket blir fint, vill jag ha allting fint. Köket är det jag absolut hatat mest här hemma och jag menar hatar. Vill hellst inte vara där inne och har däför lagt ner de mesta med att försöka fixa något annat men nu så.

Har också köpt nytt halsband till Molly. Hur bra som heslt. Gult med reflexer så hon syns i höstmörkret. Fast vi har ju en snygg väst också.
Det som störde mig mest var att den selen vi har till Molly köpte vi på djuraffären för kanske 250 kr, ah den kosta iaf inte 79kr som den gjorde på öb.


Du äckliga kök ska bort!

/SL

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart med nytt kök :D Du kan få skicka hem dom till mig sen också ;)

2010-10-01 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0