Helt crazy

Så var de i fredags. Kom på de bästa jag någonsin gjort. Städa på natten efter en förfest, de värsta iaf och de känns liksom behagligt att vakna.
Igår hade jag och Alma skönt sänghäng, snudd på hela dagen.
Idag jobbar jag, börjar bli sjuk(eller bara visdomständer), har resfeber. Längtar tills efter jobbet då får jag bakpotatis hemma hos Baum.

Imorgon ska jag tvätta en massa(hoppas jag). Packa lite kankse? Panta, gå till banken växla 50-öringar, växla till mig lite dollars kanske. för typ 1500 kr får jag mer än 200 dollar.

Tisdag ska jag tvätta igen. Gå i skolan.

Onsdag. My 24 b-day. Frukostbuffe på Kaviar!! lite förtidsröstning. Packa allt redo, lämna bort djur. Tror min resfeber har mer att göra med att jag inte vill lämna djuren.

Torsdag kl. 06.00 lämnar bilen Karlstad och min första resa mot Norge tar sin början. 12.55 går flyget.

Fredag. ligga på stranden, bli brun, shoppa, dricka öl, seacrets.

så behöver jag blogga mer i veckan? njaa men de gör jag nog ändå.



/SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0