AAAAAAAAHHHHHHHHHHHH!!

Jag ska skriva och berätta vad som hänt istället för att skrika och springa och leta rätt på dom.

När vi kom hem i Lördags gav Jonas mig en massa mynt han fick i växel 3 femmor och några enkronor. Jag kastar ner dom i våran myntsamling och ser direkt att någon har varit i den. Jag vet mycket väl att botten täcktes och att vi hade fler än 3 sedlar minst 2st 50kr sedlar.. inte en enda. Jag störde mig på de och gnällde som fan, alla sa mer eller mindre lugna ner dig. Det de som tattat inte visste var att så snål som jag är hade jag tömt hela den torsdagen innan vi åkte för att växla in alla 50öringar vi hade. Torsdag 2 september hade vi 1287kr idag 523kr. DET ÄR FAN STÖLD! Jag tyckte bra om dom.. så fan jag gör de nu.

Alltså 700kr är mycket pengar,
-Easytone kostar de med 30% rea, eller om man bara köper dom i USA
- 2 par FOX jeans i USA
- 1 par converse skor
- en ny jacka
- typ 70 liter mjölk
- 300 kr från 1000kr.

Ah min patetiska poäng har nog gått fram.

Jag är bitter men de går över. ÅHHH DE ÄR SÅ HAT!

HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT HAT!!!!!
/SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0