run run

Jag är fylld av träningsvärk. Det är riktigt underbart, då vet jag att jag försöker. Igår och idag har jag tänkt tillbaka på min fotbolls år. Vilket var underbara år men jag trodde aldrig dom var så nyttiga för min kropp som de var. Jag var den lata fotbollsspelaren som hellst inte ville springa, men jag gjorde de ändå utan att få träningsvärk. Efter 1,5 km igår har jag stygg träningsvärk. Förr sprang jag nog de utan problem och utan att få träningsvärk. Fotboll är bra på de sättet att de blir intervall. Springer tar ut dig åthämtar dig och så gör man i 90 min. Underbar sport, jag vill spela korpfotboll.

 

 

Have a good one

/SL


Kommentarer
Postat av: Frida

det är fotbollsträning varje lördag med cougars nu inför turneringen i göteborg! dra med angelica och lira lite vetja :)

2010-10-05 @ 15:38:48
URL: http://frullaaan.blogg.se/
Postat av: Fia

Ah de va ingen dum ide. Om jag nu har någon ledig lördag framöver :)

2010-10-05 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0