Kom

Jag har börjat diska och börjat fundera på hur jag ska packa ner köket. Sen funderar jag mest på om jag verkligen måste plocka ner allt. Men jag tror de, vet inte riktigt om jag vågar fråga Martin polack om jag ska göra de. Martin är en trevlig sak och försöker förstå engelska och försöker desto mer göra sig förståd på engelska. Kommer ihåg han mycket väl när han för 3 år sen satte in den duschen som nu finns här, efter jag förstörde den Jonas hade. Då hade vi bara Alma och de tyckte om henne. Nu har jag en stor hund som absolut ska vara med överallt. Stackars dom som måste dras med henne, eller stackars mig som har en över nyfiken hund.
Tror vi kör vilodag idag från träning, beror lite på om jag jobbar. Imorgon hade jag tänkt försöka springa mina 2,5 km. Många tycker säkert de är ett löjligt mål att klara de men jag tycker de räcker gott och väl. Nästa projekt är att springa 5 km intervall. Yäy jag försöker.
Älskart.




/SL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0