Är detta en söndag?

En söndag med gratis mat och fint väder jag inte får njuta av. Imorgon hoppas jag på ett nytt kök, underbart. Får se hur djuren kommer bete sig men de går nog vägen.. Hoppas jag. Försöker göra lite skolarbete, städa och annt kreativt på jobbet. Uppgift 2 ska vara klar i veckan. Hoppas verkligen jag kan konsentrera mig när de håller på att byter kök. De rer sig, de vet man ju. Det är inte första gången man har en skoluppgift.
Igår firade vi Jessica och de var mycket trevligt. Firade även Jonas pappa och lillasyster igår. Det var faktikst riktigt roligt. Jag börjar känna mig lite hemma i den familjen.
ne nu ska jag kolla lite på IKEAs hemsida om vad som ska köpas för min nya hobbey som är att organisera hemma. Eller jag ska väl börja när köket är klart.


/SL



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0