Uhh uh

Jag nyser så jag tror jag kommer spräcka halspulsådern. Vore hemskt otrevligt.
Livet rullar på, vilket tiden gör hemskt snabbt också. Händer inget spännande. Sprang intervall igår med Molly, hon var helt död sen. Då vet jag att jag gjort något rätt för både henne och mig. Ingen roligt längre för jag får inte träningsvärk. De roliga med att träna är ju träningsvärk. Annars försöker jag få iordning här hemma också men de går seeeeegt. Tänkte jag skulle ha fest innan jul men städa först innan de.

Köpte mitt första klädesplagg på typ 2 månader igår också. Något med rosa blev de. 149kr. Gillar alla plagg för 149kr och mindre.
Ska berätta någon dag vad jag längtar till nästa vecka som ska bli sjukt spännande!

/SL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0