summer in my heart

Fick ett samtal idag om att jag fick jobbet som städare, vilket var roligt men tyvärr kunde jag bara jobba nu i sommar och de tyckte inte dom om. MEN så ringde de igen och sa att det var okej att jag bara jobbade nu under sommaren, så damer och herrar Sanna Henriksson har ett fucking sommarjobb! Yeees. 7-10 varje dag utom tisdag och söndag ska jag städa golven på Konsum på kronoparken yäää. Inte ett heltidsjobb men det är lite pengar så jag är nöjd :) Och så kan jag sola resten av dagen efter jag jobbat så sweeet.

Har varit i skolan idag och nördat mer med hemsidan, idag kom frustrationen dock. gaah va det inte är logiskt!

Nu ska jag snart iväg och sitta barnvakt åt Wilmer, najs med some money.
Bra dag.

I said godday!
sanna

Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis syster!! :)

2010-05-27 @ 20:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0