Rolig Lördag

eller inte..
Ska spendera typ hela min Lördag på jobbet och inte göra mycket. Ska bara vara där i 6 timmar med betalt. Rätt nice så sätt men menar hur kul är tiden 15.00 - 21.00 egentligen?
Får leva med de jag vill ha pengar i Juni.
Sen efter 21 bär de av till Carro och Johan som ska ha störste festen, men jag håller mig nykter och åker hem när de ska ut.
Imorgon ska jag göra minsta möjliga, bara njuta.

Glömde säga att jag träffade en lös hund idag utan ägare. Uh de va lite jobbigt när man har en egen hund. De var något Amstaff liknande. Gör go va han. Jag lyckades iaf stanna en herre som åkte förbi med bilen som hjälpte mig med hunden. Vad gör man om man hittar en lös hund? Vi ringde Polisen iaf. Vet dock inte hur detta slutade. Tråkigt man  vill ju veta om hunden kom hem.

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0