one of those days

Känns som om jag inte har något roligt att berätta längre, and I don't wanna bore you.

Har tvättat och skrivit lite på essän idag OCH DISKAT. Det var fan inte igår, usch å fy va tråkigt det är. Men känns nödvändigt när det börjar bildas nya arter i diskkon... (they will eat me)

Kan berätta en rolig nyhet. Jag och Jonathan, min kära pojkvän, ska flyta ihop! yes, nu skjuter vuxenpoängen iväg vill ja säga! Letar nu alltså efter en lägenhet and its haaaaaard. Så om någon har något tips på en fin lägenhet, call me.

Jag får ta och hitta mig ett roligt liv snart så ni får något att läsa om, så tills dess. Take care!

Hola, sanna


Kommentarer
Postat av: Fia

He he he jag är verkligen den personen med minst rätt att påpeka detta, men flyta ihop :) fniss. Vad roligt att ni ska göra de iaf <3 trodde iof att ni redan gjorde de :)

2010-05-26 @ 21:50:21
Postat av: sanna

haha fan :( men flyta ihop låter rätt sköj det med :D

2010-05-27 @ 09:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0