mopp it!

Klockan kvart över 6 i morse gick jag och jonathan till Bergvik där han skulle till sitt jobb och jag till en dag av lite lärande om städning. Det vart lite moppning inne på coop och lärande av medel och trasor och annat smått och gott. Fick dock inte köra skurmaskinen som jag hade velat. well får nog göra det imorrn när jag faktiskt börjar jobba! upp igen tidigt och åka till kronoparkens konsum. Så nu framöver äre jag som kommer göra kära konsum shiny och vacker (hoppas jag på att den blir iaf..) Har t.o.m fått en fin röd tshirt, fick byxor också men de skulle typ ha passat på ena mitt ben, de var tiny piny. så får nya imorrn får jag hoppas.

Nu sitter jag här och skriver projektrapport och har det lagom sköj. VILL UT I SOLEN HEJ.
Men kommer nog få rätt mycket sol i sommar, jobb mellan 7-10 (ibland senare) och sedan är jag ledig så då blire sol heeela dagen lång. naaajs maaaaan.

Well tillbaka till rapport.
Have a good one!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0