mariokart

Helgen har spenderats hos Jonathan, ovanligt neej. men I like it!
Igår gick vi in till stan för jag skulle leta jacka, resultat: sanna kom hem tomhänt medans Jonathan kom hem med en jacka. suuuck.
Idag har jag sökt jobb, städat JONATHANS TOALETT (jag är snäll ibland), gått och handlat och byggt på fortet till Dexter. Its awesome! Ska lägga upp bild inom en snar framtid. Så nu är han lycklig och gömmer sig i kartonger. sötkatta.
För tillfället sitter det 4 ilskna killar i soffan som spelar tvspel såsom mariokart och något annat skitbil spel som jag inte gillar.(det spelet och jag går inte ihop punkt slut) Av ljudnivån verkar det inte gå bra för dem med, höhö.

Hoppas alla haft en nice helg.

pyss och kram
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0