mammas dag idag

Idag är de mors dag och jag var till mamma förut med solrosor och paket :) Hoppas hon blev glad <3

I helgen har jag hjälpt mamma och peter med deras nya hus. Så i fredags städade jag och mamma ur alla skåp och sånt och flytta kläder m.m. upptäckte också att mamma har sjukt mycket kläder, funderade på att bespara henne all plats de tar och "låna" lite.. :)
Och igår så var det flyttdag hela dagen lång. har blåmärken på underarmarna och träningsvärk. Lovely! Men jag fick faktiskt pizza och öl och ska få lite pengar så its alright!

Nu tänkte ja sätta mig och skriva rapport och essä men vet redan nu att jag kommer förirra mig till vardagsrummet där pojkarna sitter och spelar massa massa tevespel. buuu det låter för roligt.

Måste också berätta, jag har köpt en tunnel åt Dexter and he likes it! Får nog ta en liten bild och lägga upp. Jag säger så ofta ja vet men pictures kommer I promise.

Kan ju lägga upp en nu om det dämpar suget efter bilder menar jag..
I dont get out much..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0