hush

Dags för en liten uppdatering.

Jag har varit i Fagersanna sen i onsdags kväll och de har varit underbart.
Lite mycket regn och gråa moln men de går de med.
Torsdags var de crusing. Underskattat de är med crusing, mycket folk ute, fina bilar och allmänt gött. Fin svensk kultur.
Igår gjorde jag inte så mycket. Hälsa på höggravida Carro. Hon har allt en finer mage och de kommer bli en fin gosse tror jag. Nästa gång jag kommer har hon en liten goding.

Idag har vi varit hos Sven hela dagen. Kom dit vid 10.30, mormor fick komma hem ett par timmar och äta god mat och rabarberpaj! De tyckte jag var gott iaf och alla andra troligen för de va soprent i formen efter.
Pojkarna högg ved och Molly har varit ute hela dagen och vi avsluta kvällen för henne med att hon fick bada lite i Örlen. Har fotat en del idag också.. mest blommor och Molly. En del blev riktigt fina.

Jag har namnsdag idag. Tror Sofia betyder Vishet, står de på min mugg iaf.

Hoppas alla ni haft de super.
Nu blir de en kall så att säga.

Puss Fia

Kommentarer
Postat av: angelica

gratis på namnsdagen :D

2010-05-15 @ 22:31:23
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0