hallelulja

Jo men det är sant, jag lever!
Ja jag vet jag vet, I SUCK AT BLOGGING. Men ni är aldrig utan kickbackwithapuzzle för underbara sofia räddar dagen (ska bli en bättre bloggpartner I promise)

Det är slutspurten i skolan nu och jag vill bara bli ledig! Varför är det alltid så att lärarna lägger allt i slutet på terminen? kommer dom på i maj att ja just de eleverna kanske ska ha något att göra också! suck it.

Inte för mycket har hänt i mitt liv, fått en jobbintervju, jobbat lite så jag har träningsvärk ÖVERALLT, "slitit" i skolan och ätit massa glass i solen. mhmmm.
Håller nu på att skriva projektrapport och ser på teve (mer teve än rapport kanske det blir..)
Har också börjat sy igen nu, kanske kommer upp någon bild snart på ett plagg. Det brukar komma och gå beronde på hur mycket kreativitet jag har (Y)

Nää nu får det räcka för den här gången. Märks väl när ni hör av mig igen (A)

Sscnyygg design fia förresten!

see yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0