Gå hem tidigt

Eftersom P-automaten på universitetet äter mynt så fick jag åka hem en timme tidigare. Hade helst inte gjort de men vad gör man.. Firar vi med att gå ut med Molly sen så ska jag tvätta. Får väl se om vi ska till Jonas farmor idag också.. uh blir kanske två tvättar idag då men bättre än inget.
Jag längtar så tills på onsdag och åka hem till Fagersanna/Tibro. Ska bli skönt.. Då ska Sanna få klappa och mata en kåt Alma när vi är borta. Alma älskar lite smått när vi är borta, för Molly är borta. haha..

btw. De stämmer att jag håller på och ändrar designen på bloggen. Kommit på värsta iden men den genomförs när jag har fått sommarlov troligast.


Puss haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0