Försäkring

Ville endast berätta att jag hade rätt för 6 mån sen.
Jonas är med i metallfacket och fick ett brev hem för 6 månader sen. De stog något konstigt om hemförsäkring där och jag fråga Jonas om inte hemförsäkring ingick i facket. Han har en hemförsäkring hos folksam nämligen. Alla sa emot mig iaf och NU fick vi reda på att jag hade rätt. Han har alltså haft två försäkringar. De är ju säkert bra att vara överförsäkrad men de är ändå 100 kr i månaden.
Jag hade rätt och Jonas har ingen koll. Älskar han ändå.

Har tränat och nu blir de kesella vanilj.

puss haaaaj /Fia

Kommentarer
Postat av: Frida

åh du bloggar på så himla bra sofia, duktig!!

2010-05-17 @ 21:28:43
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0