Enough is enough

Jag måste vara den sämsta bloggpersonen som finns, men jag har vissa perioder där jag bara INTE ORKAR. vilken tur då att jag har en bloggpartner, er kära sofia pia!
Vad har hänt sen sist..? Jag har inte lyckats fått en sommarjobb, fick inga skattepengar, har börjat på ett projekt i skolan, fått veta att världen är orättvis och att vissa saker är helt jävla onödiga, om ni ursäktar min franska. Life is kicking and screaming!

Men en rolig sak är att ja har äntligen tagit hem min stationära dator (språkpolis någon?) till min lilla etta här i karlstad så nu kan jag sitta vid en sån istället för vid min lilla bärbara. wohoo

NU ska jag sminka mig och panikläsa lite i kurslitteraturen och sen bege mig till kära universitetet.

See ya later
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0