Best results

Här två av sakerna jag velat berätta om.
Inga jätte stora (jättestora?) grejer men jag tycker de dock är roligt och vill dela detta med er.

Vi börjar med att Jonas plocka fram en ny tandkrämstub. Till detta hör att jag har använt amerikans tandkräm i en himla massa år nu. Iaf när jag skulle borsta tänderna den morgonen så upptäckte jag att de stod en ganska stor röd text på baksidan.



Gillar den beskrivningen. Största frågan är varför de måste ha den texten. Hur många sätt finns de att trycka ur tandkräm? Tänk om de kunde stå så på de svenska.

Sedan en fredags kväll får några veckor sen hade jag köpt en Loka och var himla nöjd med de.
Dock inte lika nöjd när jag hade öppnat den.



(Jag orka inte vända bilden.. uhu)
Men ja som ni ser hela skiten explodera. Ska säga att linnet inte har många torra fläckar och armarna är duktigt blöta. Jag hade inte tappat den och den hade inte blivit skakad. De räckte med bilfärden hem tydligen..

Hoppas ni är lite nöjda ska dock bjuda på mina randiga prylar sen jag skaffat mig. Dom är kärlek!

Puss mina vänner / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0