Are we an item?

Långa dagar är så jag lever just nu.
Upp 6 idag, fota hela förmiddagen sen skolan på eftermiddagen. Spenderade kvällen i Kil i Jonas garage. Han har ju fått en nylackad bil. Riktigt snygg är den så de är kul att hjälpa till så jag faktikst också får åka i den.
Tänkte göra lite skolarbete nu.  uh så nördigt men de är ju faktikst lite kul.

Imorgon väntar en ny lång dag med skola, tvätta och sen fick jag en sms av Angelica förut om vi skulle ut och springa imorgon. Men visst tänkte jag..varför inte. Jag kommer dock dö av syrebrist av den långa sträckan runt gubbholmen.
Återkommer imorgon om hur det slutade.

Puss Fior


Kommentarer
Postat av: angelica

vi kommer bli såå hurtiga. hey ho lets go!

2010-05-31 @ 23:27:24
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0