aha!

Älskar att ha aha moments, speciellt när det är i ett skitprogram som dreamweaver (Y). Har varit till skolan idag där jag och Angie satt och pilla lite på vår hemsida, det tar sig det tar sig säger jag bara! (kan faktiskt erkänna att det är lite kul ändå..)
Nu ska jag städa min lilla lägenhet lite, handla och läsa kurslitteratur. fun stuff.

Kan också påpeka att jag och Jonathan har 13 månader idag. I like it <3
Men highlighten idag är ändå att jag ÄNTLIGEN fick tag i marabou polka! wiiie va lycklig jag blev, hela jävla helgen har inte jag och jonathan lyckats få någon men så låg det en på pressbyrån idag och bara vänta på mig, spelar ingen roll att det var en liten och att den kosta 22 spänn. It was awesome! Ja jag kan bli glad för mindre?

Nu ska jag se big bang theory innan jag sätter igång med vuxensakerna.
Bye!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt när man kan bli så glad över de små stunderna.. ;) O grattis till dig o Jonathan :) Kram systeryster!!

2010-05-10 @ 17:41:56
Postat av: sanna

haha ja visst ärre ^^ taack så mycke. kram kram <3

2010-05-10 @ 20:16:12
Postat av: sanna

Ja visst ärre ^^ hehe. kram kram <333

2010-05-10 @ 20:17:06
Postat av: angelica

fan va vi kickade dreamweavers ass idag! =)

och polkan hjälpte mig överleva jobbet, fint det =)

2010-05-10 @ 22:06:29
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0