where the sun always shine

Det är sol ute damer och herrar and I love it!
Helgen har innehållit besök hos angie där det bjöds på våfflor, långpromenad till bergvik med älskling där jag också köpte fab solglasögon, yellow is the way to go people! Helgen har också innehållit migrän och essä, inte lika roligt I know men thats life.
Nu ska ja snart bege mig till min lya där ja ska städa och hämta saker för jag ska spendera några dagar hos jonathan babe för de ska ske ett stambyte i min lägenhet, inte så nice att bo där då. Jag ska också lägga ner LITE energi på essän men sen blire lördagsgodis (fick inget igår så de blir idag, för de måste vara lördagsgodis på helgen!) och en film. myyyysch.

Lägger upp en bild på helgens kap, mina nya solbrills. I love them!
Talk to ya later biaaatches! (blev ju nästan fjortis blogg här ett tag)
Sanna


Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGA!

2010-03-14 @ 21:42:53
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0