twilight in my heart

För det första, Jag älskar dig fiapia, trailerna gjorde min dag. (Ja jag är twilight nörd, är det någon som har ett problem med det?) Jag vet att alla gillar twilight längst in ändå! För det andra, ja fiaaaa klipp dig så annars slår ja dig :) nöjd med svaret? (A)

Iaf för att återgå till twilight. ROBERT PATTINSON ÄR DET SNYGGASTE OCH JAG SKRIKER SOM EN FJORTIS VARJE GÅNG JAG SER HONOM. ärligt brudar och killar, skulle ni kicka ut honom ur sängen som min kära bloggpartner brukar säga? neeeee trodde inte det!
Nu ska jag köpa new moon och sitta och nörda den och sen läsa om alla böcker IGEN och sen vänta på eclipse, något jag suger på att göra men det får gå!

Förresten på tal om böcker, har köpt en massa massa på bokrean så istället för essän ska ja nu läsa vilket är i stort sett min passion här i detta liv (förutom att skriva blogg då of course!)

Aloha! Sanna

Ja men det är okej, ni får dregla.



Kommentarer
Postat av: Frida

http://www.youtube.com/watch?v=YgdFubqaaTw&feature=player_embedded

2010-03-17 @ 23:05:35
URL: http://frullaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0