Tentakel!

sitter i skolan med angie och fridaaj och skriver påå... den här kan ni... essääää!!! wooooooo. -.-
har haft en ynderbar lektion med paola också, jag får alltid lusten att slå huvudet i bänken varje gång hon börjar prata. anyway.. har lite roliga nyheter också, eller ja nyheter och nyheter, jag och min kära pojkvän jonathan har 11 månader idag! wiie :> snart 1 år jubileum, hur han har stått ut med mig är fortfarande ett stort mysterium. And thats why I love him <3

Nu får ja återgå till essä och spotify, utan musik vid essäskrivning hade jag dött lite fortare så tack spotify!

See you later alligator! Sanna

egobilder gillar alla

Music: " U can't touch this!" eller tentakel!
Don't you love my plut läpp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0