Stereo Love

Yäy jag har gjort något med designen. dock så lite jag bara kunde. Tänkte en vacker dag väcka er med ett underverk men jag seriöst har inte tid eller ork just nu och ser de inte annorlunda ut kan de bero på att din dator inte tar de typsnittet.

Ska strax ut med Molly lärde henne high five, och skilja på höger och vänster igår. Mycket roligt, dock sitter de väl inte 100% just nu men med träning så.

Ska på barnkalas idag också. Mycket trevligt och roande tycker jag, dock ska jag jobba imorogn kl. 14 - 19. Gött med mer pengar nästa månad men jag vill bli full och slippa tänka på vad jag ska göra.

Jag har också köpt Muse biljetter till den 21 juli. Mycket trevligt och jag ser fram emot de som fan!
något roligt ska man väl göra i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0