send me on my way

Jag tar mig nu friheten att skriva ett inlägg jag försökt göra i ett par dagar nu. Innan jag berättar vill jag säga att jag måste göra något åt designen här på bloggen. Men allt gott tar tid, säger jag.

I fredags tog jag det bara lugnt inget, gjorde precis inget. Somnade vid 12, kl 01,35 vaknade jag av de bröta och lät. Jo tro fan att någon sparkade in den nedre glasrutan i våran portdörr! Personen sprang upp och börjar härja med grannens dörr efter ett tag började han sparka, rycka och pilla med våran dörr. Jag var riktigt rädd, skaka typ och ville hålla i en kniv ifall idioten skulle ta sig in. Jonas ringde polisen så de kom och stämde av läget. Grannsällskapet vilket innehöll idioten i fråga gick in till sig och spelade musik och efter ett tag dog allt ut och jag kunde sakta men säkert somna in igen. Obehagligt.

Gick upp ganska tidigt på lördagen för jag skulle jobba 10-13. Skulle vara duktig och koka ägg och upptäcker då att Karlstad är utan vatten. Robin ringer och säger jag inte ska jobba så jag går ner och köper nått och dricka. Vi hade precis inget att dricka. Sluta med att jag jobbade från 11-13 iaf gick en riktigt lång promenad genom delar av Karlstad jag aldrig gått. Trevligt blev både jätte varmt och blåsigt. Tog mig hem och städa sen kom Angelica för flötkväll med McDonalds, ostbågar och jordnötsringar. Kunde inte bli så mycket bättre.

Duktig flicka jobbade söndag och det var roligt. Fia börjar få kontroll över de hela. Jobb i repan på fredag eftermiddag och lördagen.

/Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0