Mys helg

Varit hemma i mitt älskade Fagersanna och Tibro men denna helg blev det mest Fagersanna.
På fredagen väntade tacos. Det var hur gott som helst sen tittade vi på spåret. Jag kunde vart vi var på väg innan de tävlande hade dragit.(vilket händer aldrig, är inte så pass smart) Vi var på väg till Boston och ledtråden var något i stil med: en svensk Stellan var professor i stadens mitt. Stellan Skarsgård spelar nämligen professor i filmen Will Hunting som jag råkar älska och sett ett par gånger nu den senaste tiden då den går typ varje dag på tv1000. Kan berätta att den är på nu.

Lördagen begav vi oss till Hjo för att hälsa på mormor och gjorde ett depåstop på hem och hobby. Fynda lite saker till Molly. Efter mormor åkte vi till min morbror Sven. Där fick Molly leka av sig och även jag och Jonas som tog en tur i skogen på längdskidor. Frossa lite våfflor sen efter skidåkningen.

Söndagen åkte vi till Rusta och grejer. Jonas kollar efter en ny matta till sin lilla bil. Vi gick in på Biltema där jag hitta min gummistövlar. Gröna och randiga. Kan inte bli mer mig. Ska visa dom någon gång.
Sen åkte jag till min gravida Carro och hälsa på. Drack Fun light och tjöta. Mycket trevligt. Tråkigt att man inte ses oftare men sånt är livet.

Trevlig helg iaf.
Här kommer lite bilder.
/Sofia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0