Miss Misery

Varför kan det inte vara lätt?
Måste välja kurser för hösten och har inte en aning om vad jag vill eller ska göra. På detta ska man försöka hitta ett sommarjobb i dessa tider. LÄTT! men jag ger inte upp än men snart.
Men har jag egentligen jobb? Ska iaf jobba idag, imrogon och torsdag.

Sen undrar jag över varför lägenheten inte blir städad. Vad ska man göra åt detta? Jag löser det så länge genom att låta den va stökig tillsvidare. Tiden kommer.

Det enda jag gjort idag är att gå. Nä men nästan. Gått till stan fram och tillbaka och sen ska jag gå till och från gymet. Inte att förglömma alla Mollyturer.

Vill dela med mig om att Good Will Hunting kan möjligen va en av de bästa filmerna som gjorts + otroligt bra soundtrack. Tack Elliott Smith för de.

pöss haaaj /Fia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0