I'm talkin about blue eyes

sorry mina kära läsare är lite dåliga på att updata här på bloggen men tänkte ta ikapp det nu.
I helgen har jag varit i min hemort torsby och firat min fader som fyllde 50, mycket skoj att supa med äldre (Y) men var något trött eftersom i torsdags var jag angelica och frida på MIKA!! det var helt fab gott folk! all väntan och köande var total värt det och smärtan i benen försvann när Mika sprang in på scen. Im in löööve. Detta var inte sista gången jag såg honom live säger jag bara! :) Det kommer komma fler bilder när kära angelica (som stod för fotograferingen) har skickat dem. Men tills dess för att lugna ert begär snodde jag en bild på hennes blogg <3

Här är han i all sin glans. (Vi var nära jaaaaaa)


Nu blir det att sluta dregla och fokusera på att läsa essä och opponera.

Byeeee! Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0