"Har du legitimation?"

"Åldersgränsen för energidryck har nämligen höjts till 18"
Och Sanna, som fyller 21 i år, som tydligen inte ser ut att vara en dag över 18 hade tyvärr inget leg så kassörskan fick lägga utan min kära red bull. Kände mig som en femtonåring som försökte köpa 3.5:or.
F U N .

VART ÄR DETTA SAMHÄLLE PÅVÄG NÅGONSTANS? suck.

hej igen kära blogg, inte skrivit på ett tag nu men min kära sammarbetspartner har varit flitig, tummen upp för fiapia (Y)
 Min vecka började med att min och Jonathans kära kisse blev kastrerad, INTE populärt kan jag tilläga. Ganska säker på att Dexter (katten) planerar sin hämnd och väntar på att attackera vilken dag som helst. Om jag känner min katt så kommer det inte att bli roligt...

resten av veckan har jag varit i skolan, städat, tvättat, börjat på essä och annat sånt roligt. Skulle också ha planerat sittning men den blev ju inte av. hmm.. Vill inte höra någon tjata om sittning något mer säger jag bara. här anordnar man och så visar ingen intresse, va gnäller ni över då?  fölk...

Nu ska jag göra köttfärsås med spagetti! kanske lägger upp en bild på denna smarriga rätt sen. vem vet!

Baaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0