Det glädjer mig

Alltså idag är en bra dag. Jag städar och njuter smått av de. Glädjer mig också att Sanna blev glad för trailern.
Jag vill beställa klipptid också men hon svarar inte. kommer snart bara dra till första bästa ställe och klippa mig. Sugen som få..
Näe vet ni jag ska städa vidare och slänga massa pappersinsamling sen ska jag åka hem till mitt Fagersanna. underbart.
Ska bjuda på en bild på mig kom på att jag aldrig visat mig ordentligt. Fast vem har sagt att de blir ordentligt nu? :P




/sofia

Kommentarer
Postat av: sänna

That is so you!

2010-03-12 @ 13:31:29
Postat av: angelica

het som smet!!

2010-03-12 @ 13:32:33
URL: http://anjeliica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0