Sunshine

Idag gick jag upp kvart i 6 och åkte iväg till kronoparken och började mitt nya sommarjobb. och ja jag var trött :(
Det gick helt okej, körde inte på nästan någonting med skurmaskinen! Im awesome.

Efter jobbet bar det av till skolan där en lektion av otroligt mycket lärande ägde rum. suuck va jag är trött på skiten nu. Massa massa MASSA kvar att skriva och lämna in också. buuuuuuuu. 

Solen skiner iaf så idag var jag tvungen att köpa en sommarklänning för att få sommar känslan. 
I like. 



puss på er, sanna
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra för dig dä o jobba lite.. ;) Vill också ha en sommarklänning ju, betalar du en åt mig med kanske? :P

2010-06-01 @ 21:47:57
Postat av: sanna

ja det är väl de.. :P

haha, ah kanske om den är billig. Den här kosta 149 spänn såå. kanske vill ha en likadan? så kan vi maaatcha? (A)

2010-06-02 @ 12:55:22
Postat av: Therese

Haha, ja kan vi ha en mamma som matchar sin karl så kan väl du o ja matcha?? ;)

2010-06-02 @ 19:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0