kick back with the skurmaskin

hej alla!
jaaaa denna blogg drivs och ska skrivas av TVÅ personer. hrmm.. jag kanske kan vara en halv person ibland kanske. eheee.
Mina dagar består av att jag går upp halv 6 på morgonen (!) och beger mig till kronoparken där jag städar fina konsum och sedan åker jag hemåt och solar om vädret tillåter, inte det jobbigaste livet kanske. känns ju som om jag borde ha tid till att skriva någon rad här i bloggen meen ja jag erkänner, jag är lat utav bara.. *censur*
Fick dock reda på en ledsen sak, jag måste jobba på midsommardagen (midsommar också för den delen) så jag kan inte åka till Torsby som jag hade tänkt. BALLE säger jag. Värt att stanna hemma för att jobba två ynka timmar på lördagen. Någon som ska fira midsommar i Karlstad? leeeek med mig då.

Men lite gladare nyheter, om det kan kallas nyheter, jag har idag köpt ett par lovely skor, mhmmm I love them!
Tack mamma!
Don't mind my wunderbar toes



Kommentarer
Postat av: Fia

Snygga skor !

Om du vill får du följa med oss på midsommar :)

2010-06-18 @ 22:22:40
Postat av: sanna

Vart ska ni vara? :D

2010-06-20 @ 14:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0