Kick back with a beer

Hade ju varit gott en skön kväll som denna. Men jag, Molly och Angelica tog ett varv runt gubbholmen. Jag överlevde ett varv! woho.. detta fortsätter vi med.

Övrigt så tvättar jag idag, vill bli brun och vill inte sitta i skolan. Gnäller lite, de får man.

Funderar också på att tvinga mamma att köpa en sporttop till mig. Sådan där grej hon skulle göra för mig.. Hon förstår att jag inte tycker de är roligt att punga 500-600 för en bh/sporttop. Inte för hon egentligen har de pengarna men kan iaf få hälften.

18 juni tänkte jag åka hem och då väntar de en liten bääääbis på mig. Carros do day är idag så när som kommer en goding till världen.

Puss Fior

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0