Kärlek

Jag är i Fagersanna, troligen de bästa stället som finns. Finaste, vackratse och de de senaste dagarna har jag tänkt tillbaka på min barndom. Helt underbart.
Tänkte lägg upp lite bilder på vad vi gjort men de får bli imorgon kanske. Då ska jag också träffa lille Ebba och mamma Carro. Ska bli så roligt.. kommer sluta med att jag hellre vill träffa Ebba än Carro. Näääråå. men de är snudd så med min syster.

Det är sommar allt är bra och underbart och jag är kär i livet just nu.
Ska nog åka till USA i september. Fixat pengar och här ska de bokas. Vi får se om Jonas följer med men de hade varit underbart.

Pöss / FIa

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hehe, det kan inte vara så att det har med MollyBus att göra?

2010-06-22 @ 13:01:56
URL: http://yenyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0