K I

Idag har jag gjort en massa känns de som. Framför allt träffat Carro och lille Ebba. Hon kommer allt bli en riktigt fin tös och imorgon är de med i tidningen. Kommer de få sitta på mitt kylskåp sen.

Har massa bilder att lägga upp, men eftersom Danne Larssons telefon inte är riktigt 100 så kunde jag inte vara lat och ta bilder därifrån eftersom jag glömmer kameran där nere jämt.
Jag får helt enkelt lägga upp bilder sen som sammanfattar mina dagar här.

Imorgon ska jag måla, bada med Anna (hoppas jag), äta mina första färskpotatisar och sill med familjen eftersom alla ska vara på olika håll. Jag gillar inte att bli äldre..

Om exakt en vecka kommer jag och Sanna sova under 3 filmen av twilight vid den här tiden nästan. Ska dock försöka se hela. Blir en rolig kväll.


Peter och Emma sommaren 07. Va små och goa de var då. Saknar dom men ska nog allt se dem snart!

/Sofia

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag ska vara vaken hela den natten för jag ska upp och jobba halv 6 :P I'll be dead!

2010-06-23 @ 10:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0