Tog semester

Ja jag hade inte tänkt skippa att blogga när jag hade mig en vecka ledigt men jag gjorde tydligen de ändå.
Nu är jag tillbaka i verkligheten igen och är nöjd över det dåliga vädret. Kan man jobba och vara nöjd.

Jag har iaf spenderat min ledighet hemma i Fagersanna. Mamma, Tomas och Jimmy kom upp förra tisdagen och spenderade dagen här i Karlstad. Vi gick på museum, IKEA och spela minigolf. På tal om minigolfen så ska jag berätta att jag faktikst vann över Jonas. Lite smått otroligt men skoj.  Åkte med dom hem iaf. tog de lugnt, bada en massa, på små äventyr med Malena i Karlsborg vilket var de roligaste på hela veckan. Plocka blåbär gjorde jag också(blir de massa bär och grädde nu), sen kom Jonas och vi åkte båt, spenderade hela lördagen i skogen medans Jimmy och Jonas fiska och blev dyng- uhhh. Sen åkte vi ångbåt på söndagen, de regna och va kallt. Men vi gjorde de bästa av de. Kul var de iaf.

Ska visa er bilder sen tänkte jag.

Haj haj/Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0